Kodėl „Spotify“ pristato savo šriftą „Spotify Mix“.

Home » Blog » Kodėl „Spotify“ pristato savo šriftą „Spotify Mix“.

„Spotify“ išleido savo šriftą, trečiadienį paskelbė bendrovė. Muzikos srautinio perdavimo paslauga tikisi, kad jos naujas šriftas „Spotify Mix“ padės „Spotify“ atskirti savo unikalų vizualinį tapatumą.

„Spotify Mix“ yra be serifo šriftas, sukurtas bendradarbiaujant su „Dinamo Typefaces“, Berlyne įsikūrusia šriftų dizaino studija, kuri dirbo su didelėmis kompanijomis, įskaitant „Burberry“, „Discord“, „Nike“, „Patreon“ ir „Tumblr“. Sans-serif šriftai atrodo paprastesni nei serifiniai šriftai ir yra populiarūs tarp daugelio prekių ženklų, įskaitant technologijų milžinus „Google“ ir „Microsoft“. Taip pat žinoma, kad šrifto tipas yra prieinamesnis, nes jį lengviau skaityti mažesniuose įrenginiuose.

„Spotify“ naująjį šriftą apibūdina kaip „aiškių kampų ir lygių kreivių derinį“, o tai suteikia jam „išskirtinio charakterio“, savo tinklaraščio įraše rašė pasaulinis „Spotify“ prekės ženklo dizaino vadovas Rasmusas Wängelinas.

„Siekdami sukurti šį šriftą, atsikratėme tradicinių tipografinių apribojimų ir įvairių šriftų stilių sujungimo elementų. Šis požiūris atspindi dinamišką ir bėgant metams besikeičiančią garso kultūros prigimtį“, – pridūrė Wängelin.

„Spotify Mix“ pakeičia dabartinį platformoje naudojamą šriftą „Circular“, kurį sukūrė šveicarų dizaineris Laurenzas Brunneris.

„Spotify Mix“ yra pavyzdys pradedantiesiems, norintiems sukurti unikalų prekės ženklo identitetą naudodami skirtingus šriftų stilius. Nors kai kurie šrifto pakeitimą gali laikyti nereikšmingu, kiti mano, kad tai daro didelę įtaką verslo suvokimui. Toks šriftas kaip Comic Sans – plačiai laikomas labiausiai nemėgstu šriftu dėl savo vaikiško ir neįmantraus pobūdžio – gali, pavyzdžiui, sukelti stiprią, neigiamą vartotojų reakciją.

Daugeliui didelių kompanijų buvo atnaujintas šriftas, kad jų prekės ženklai įgautų savo vizualinės išraiškos formą. 2021 m. „Twitter/X“ pristatė savo patentuotą šriftą „Chirp“, kad suteiktų jam daugiau asmeniškumo ir pagerintų turinio įskaitomumą vartotojams. Kai „Instagram“ buvo atnaujintas, jis pristatė naują šriftą. „Microsoft“ atsisakė Calibri kaip numatytojo „Office“ šrifto, taip pat pateko į antraštes. Ir prieš daugelį metų, kai „Google“ pristatė savo naują dizaino kalbą „Material Design“, ji įtraukė atnaujintą sistemos šrifto „Roboto“ versiją.

„Spotify Mix“ palaipsniui pradedama naudoti nuo šiandien ir bus tęsiama per ateinančias kelias savaites. Šiuo metu jis pasiekiamas tik turiniui, parašytam „visomis kalbomis su lotyniškais rašmenimis, taip pat vietnamiečių kalba“, nurodė bendrovė.

Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Lažybos, technologijos, naujienos
© Copyright 2024 Visos lažybos.lt
Powered by WordPress | Mercury Theme

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -