„Autodesk“ įsigijo AI varomą VFX startuolį „Wonder Dynamics“.

„Autodesk“ – 3D įrankių didvyris – įsigijo Wonder Dynamics – startuolį, leidžiantį kūrėjams greitai ir lengvai sukurti sudėtingus simbolius ir vaizdinius efektus, naudojant dirbtinio intelekto vaizdų analizę. Abi bendrovės glaudžiai bendradarbiavo daugelį metų, tačiau šiandien tai oficialiai paskelbia.

„Wonder Dynamics“, kurią įkūrė VFX menininkas Nikola Todorovic ir aktorius Tye Sheridan, iš esmės leido pridėti judesį užfiksuotų CG personažų į filmuotą medžiagą taip paprasta, kaip nuvilkti piktogramą ant aktoriaus.

Tačiau Wonder Studio, kaip vadinamas jos pavyzdinis įrankis, niekada nebuvo žaislas, net jei jį būtų galima naudoti kaip vieną. Turėdami ilgametę patirtį kino pramonėje, įkūrėjai nuo pat pradžių buvo aiškūs, kad tai profesionalams skirtas įrankis, suteikiantis visą smulkmenišką filmuką, animaciją ir maskavimą, kurių reikia VFX žmonėms atlikti savo darbą.

Tada jie atsargiai sakydavo – ir per rašytojų bei aktorių streikus – kad tikslas buvo įgalinti kūrėjus, o ne juos pakeisti.

„TechCrunch“ aprašė įmonės debiutą 2021 m., kai jie vis dar buvo slaptu režimu, surinkę 2,5 mln. USD. Vėliau tais metais jie surinko papildomus 10 milijonų JAV dolerių ir galiausiai sukūrė „Wonder Studio” į visiškai debesies prieglobą, žiniatinklio platformą.

Kaip Maya, vieno iš galingiausių ir patvariausių 3D darbo ir medijos kūrimo įrankių, tiekėjas, Autodesk, žinoma, atkreipė dėmesį.

Paskutinis kadras, mocap duomenys, kaukė ir 3D aplinka, sukurta Wonder Studio.
Vaizdo kreditai: Stebuklų dinamika

„Pernai integravome su Maya, sukūrėme papildinį, kad galėtumėte supaprastinti šį procesą personažų studijoje. Tai buvo pirmaujanti programinė įranga pramonėje dešimtmečius, todėl norėjome, kad tai būtų lengva tiems vartotojams. Pradėjome su jais kalbėtis, o vienas dalykas vedė prie kito“, – „TechCrunch“ pasakojo Todorovičius.

„Stengėmės sujungti seną su nauja, kad menininkai jau naudojasi tuo, kas įmanoma, ir ši partnerystė yra puikus to pavyzdys“, – pridūrė Sheridanas. Ne tai, kad „Autodesk“ yra „senas“, jie abu greitai paaiškino (nors mažai kas tai vadintų jauna).

Su dirbtiniu intelektu susijusios problemos žiniasklaidoje, nuo filmų iki reklamų iki muzikos, kyla iš to, ką jie laiko klaidingu tiek technologijų, tiek meno supratimu.

„Ateina nauji įrankiai ir naujos dirbtinio intelekto bangos, bet manau, kad daugelis jų neįvertina, ką menininkai turi daryti ir kaip sunkiai jie dirba“, – sakė Todorovičius. „Žinome – atėjome iš šios erdvės. Abu su Tye esame menininkai; tai padarėme, kad menininkai galėtų daryti tai, ko jie negalėjo padaryti anksčiau. Nes mes nenorime matyti ateities, kurioje menininkas nebūtų įtrauktas, jo neprašoma – man tai nėra filmavimas. „Autodesk“ puikiai supranta, kad tai yra bendradarbiavimo, pasikartojantis procesas.

„Žmonės turi įtikinamą mintį, kad pradėsime kurti filmus su AI, bet aš manau, kad žmonės, darantys tokias išvadas, nelabai gerai supranta pramonės šaką arba nesuvokia šių įrankių apribojimų“, – sakė Sheridanas. . „Svarbu juos naudoti kaip papildomą proceso dalį – išmokti, kas kur yra gyvybinga ir kaip užpildyti atotrūkį.

Abu įkūrėjai kartu su visu personalu eis į „Autodesk“; Todorovičius teigė, kad nesitiki jokių pokyčių artimiausiu metu ir kad bet kokie pokyčiai, kurie pasirodys, turėtų būti tik teigiami vartotojams. „Taip ir kalbama apie startuolius: jūs turite pasirinkti, ką daryti, kuriuo keliu eiti“, nes trūksta išteklių. „Autodesk“ įsigijimas turėtų leisti jiems įsibėgėti ir plėstis, nors jie atsisakė siūlyti konkrečias kryptis.

Įkūrėjai Nikola Todorovic (kairėje) ir Tye Sheridan sėdi įprastai.

Kiti prašymai dėl konkretumo, pavyzdžiui, dėl sandorio sąlygų, buvo mandagiai atmesti. Paklausiau „Autodesk“ apie įsigijimą, o Diana Colella, pramogų ir žiniasklaidos sprendimų viceprezidentė, pabrėžė, kad įmonė puikiai atitinka esamą strategiją.

„Autodesk daugiau nei dešimtmetį dirba su AI technologijomis, o dabartiniuose M&E produktuose jau įdiegėme keletą AI įrankių“, – rašė ji el. „Tačiau mes dar nedirbome prie nieko, kas tiksliai veiktų tai, ką jie daro, todėl jų darbas labai papildo AI darbą, kurį jau darome.

Kalbant apie artimiausią ateitį, „Mūsų tiesioginis dėmesys yra tęstinumas“, – sakė Colella. Nesitikėkite didelių pokyčių, pavyzdžiui, perėjimo prie naujos paskyros ar visiško prekės ženklo pakeitimo. Žinoma, jei esate Wonder Studio gerbėjas, tikriausiai jau naudojate Maya.

Išleidžiame AI informacinį biuletenį! Registruotis čia pradėti gauti į savo pašto dėžutes birželio 5 d.


Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -